måndag 1 september 2008

Formex och påsar i händer & under ögonen

Jag är helt SLUT idag, vilken Helg! Jag har ingen möjlighet att visa bilder idag men ska försöka att hinna med överföring av bilder ikväll =)

Vi kom hem halv två i natt - och denna Måndag på jobbet är ingen bra måndag meeeen det står en härlig STOR pall med varor från Bloomingville utanför mitt kontorsfönster (har ett fönster mot lagret) så det gör att den här Hyrsteriska måndagen blev liite bättre

ÅÅÅh jag har så mycket kul att visa och berätta om...
Bloggfika med andra bloggare =)
sedan shoppade vi med Leila i en montern ... ni ska få seee
Vi har tagit klivet mot två nya sortiment det känns pirrigt.

Alla bilder idag från Ib Laursen (där vi handlade ovanligt mkt) det här omslagspappret har vi köpt till "Huset". Ha en toppen måndag min hade kunnnnat börja bättre
Jag behöver en kanelbulle nuuuuuuuuuuuuuuu.

16 kommentarer:

Skatan sa...

Åh, det låter inte illa det! Du verkar ha mycket på gång och det låter som om intrycken är många efter mässan. Kul!

Ha en fin dag och njut av din bulle :)

/Anna

Marie Söderberg sa...

härligt härligt !!

längtar efter dina formex bilder..jag hade tyvärr ingen möjlighet att gå år..*snyft*..men tar det till våren istället..kram på dej och ha det kul med lådan från bloom...

Lilla huset på prärien sa...

Jag förstår att du är slut efter alla intryck och den sena kvällen. Men så spännande det ska bli att få se vad du handlat hem för någonting!

Kram Jenny

Anonym sa...

Iiihhh vad spännande att se dina bilder, jag längtar! Förstår att Formex kan vara lite påfrestande ...framför allt för fötterna :-)
Ha en bra dag!

Camilla sa...

Härligt! Hoppas att vi får se lite bilder snart och att du hittar en nybakt kanelbulle! :-)

Sanna sa...

Det blev ovanligt mycket hos Ib Laursen för min del också. ;-)

Tyckte det var lite avslaget på mässan i år, det var inte ens kö för att få en scanner hos Miljögården! :o

Men likt förbaskat är fötterna platta!

*kram*

Tina sa...

Förstår att du är trött nu...med så mycket fantastisk inspiration. :-) Väntar med spänningen på bilder. Kram Tina

Jenny Oak Fae sa...

Jag förstår att du är helt slut...ska bli kul att få se bilderna senare..!

KRAM & ha en underbar vecka!

/Jenny

<3

vitstil sa...

oj va man längtar att få se alla bilder,,å allt ni beställt SPÄNNANDE,,pappret var ursnyggt,,,MÅSTE HA,,kamen sov gott i natt

Skomakartummen sa...

*fniss* tittade lääääänge på det underbara pappret, men hade tokshoppat redan på flera ställen så jag tassade fort bort... Kul att få ett ansikte till din blogg. Synd bara att jag hade lite bråttom. Kram sari

♥ Fyra årstider sa...

Å, vad spännande med nya varor och nya bilder.
Kram Lotta

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken helg, så fylld av intryck!

Ha det gott och vila nu ut ordentligt!

Kram!

Kamomilla sa...

Låter ju nog ganska uttröttande men ack så härligt! Väntar med spänning på bilder!!

Vardagslycka sa...

Förstår att du är trött! Så mycket intryck och så himla lång resa!
Men visst var det en härlig mässa?
Väldigt tröttsam men oj, så rolig!
Synd att jag inte kunde vara kvar o träffa er på bloggträffen i söndags! Hade varit kul med ett "ansikte" på dig!
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram, Carina

Unknown sa...

Kliver in med buller och bång, med ett lass nybakade kanelbullar i näven.
Bara längtar efter alla härliga bilder du tog. Dumma jag, varför tog inte jag med mig kameran???

Vä håjres.

Hem T Gårn sa...

hej!fin blogg du har . jag har också köpt det omslags pappret,det är så fint.Jag har inte fått min tidning ännu men jag tror att jag sitter på heidis högra sida.