söndag 18 april 2010

bara några till ...

Är ni "less" nu ? tredje dagen här på bloggen med Björg nyheter som snart anländer till butiken...... denna berlock borde ju alla frisörer ha ;)

Härlig text eller hur .. kanske jag borde köpa den till min MAKE ..(som är lite flygrädd)

fiiin ;)

Denna vill jag åxå HA + att jag vill ge den till vår dotter...

Idag bär det av hemåt många mil men "värt varje timma": Vi har verkligen fått surra av oss lite

HA en toppensöndag och imorgon lovar jag att inte blogga om björg smyckena ;)


2 kommentarer:

Skatan sa...

Hej-hej en solig söndag! En härlig start på dagen är det när man bländas av varma vårstrålar. Dock var det vitt på marken...lite onödigt. Gissar att även ni kan ha fått snö på er?

Fina berlocker! Eftersom jag har varit så frånvarande en tid är det ingen risk att jag tråkas ut av ditt tredje inlägg ;)

Sköt om dig!

Anna

Annelie sa...

Ja dom smyckena fick mig att le. Come fly with me, speciellt. Roliga.