tisdag 27 april 2010

Nordljus Inspirerar =)

När Anneli & Jag hälsade på våra goa vänner och hade en härlig TJEJHELG nyligen, så drog Sara iväg oss med till NORDLJUS många av er har säkert besökt deras Webb butik! nu har de även en butik... ett svart charmigt hus lite söder om Sundsvall ;)

Det är sååååå inspirerande att besöka andra butiker ... kolla in sortiment och leverantörer och jag måste säga att jag kände mej som "hemma" vi har mängder av gemensamma leverantörer Kulit - nu får ni ett smakprov på butiks bilder och jaaa det kommer flera =)

GreenGate har egen hörna.

En romantisk blommig tapet med vita detaljer, smycken och inredning samsades med plagg och skor ;)
Känns som ett bra ;) handplockat sortiment ;)

Ha en toppen Tisdag!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Oh, det där känns som om det vore i "vår" butik. Förstår att du känner dig som hemma...

Såg du mitt mail om på lördag? Bara så jag vet...

Ska kika in och kolla i den nya katalogern, tack!

~Livet i byn