torsdag 22 april 2010

leverantör hälsade på oss igår!

När man som vi har en butik i norrlands inland... inte efter kusten, så är vi inte bortskämda med leverantörs besök men igår hittade en av våra leverantörer till oss!

Bilder från deras monter på formex! Jag satt fast i ett möte(han kom en timme senare än planerat så jag hade ingen möjlighet att stanna kvar utan var tvungen att åka på nästa bokade tid!) Men kollegan shoppade visst lite;) Jeans stolen är på väg till oss... jag vill så gärna ha en i vårt sovrum och en i vår hall vi får väl se! Jag gillar ju JEANS TYG i inredning!

Hua i morgon får jag kanske svar på mina allergitester jag brutal längtar ju inte efter svaren om jag säger som så...

Ikväll blir det middag på annan adress IGEN! Våra vänner står för middagen medans vi har tvättstugebokningar överallt efter vår ÖVERSVÄMNING i källaren =) Skönt att slippa tänka på matlagning i kaoset!

TACK Anneli & Rickard för att ni ALLTID ställer upp för oss! LÖVE

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Jag är väl också som du, längtar dit jag inte är ;0)

Kul med leverantörsbesök.

Jeansstolen ser ju inte helt fel ut, så jäkla snygg!

~Livet i byn

junhe sa...

men vilka härligt inspirerande bilder, mkt ögongodis!!!
hoppas du får en bra helg/ kram junhe