torsdag 1 april 2010

Myste ni med Leila igår?

Igår kväll kl21 var det säsongspremiär för nya Leila Bakar

i vår kommer hon även ut med en ny bok ....längtar....

Jag gillar verkligen allt runt om kring inredningen och redskapen och det Leila skapar förstås !Sedan har hon ju så bra smak vi brukar krocka i våra leverantörers montrar på Formex mässan det har faktiskt hänt 4 år (men inte i januari i år =) ) Vi gillar tydligen samma sorts saker =)

En vuxen påsk efterätt gjorde hon i går =) desert skålarna hittar ni förstås i vår butik handplockat ;) säger det igen! hon HAR god smak den där härliga programledaren!

Sedan gjorde hon härliga cupcakes jaaa jag vill ju inte verka enformig men dessa cupcakes formar hittar ni så klar ;) på Butik Handplockat...

Recepten hittar ni på recept.nu

Om ni missade gårdagens premiäär så klicka på bilden ovan =)
Önskar er Alla en bra Skärtorsdag

3 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Jajjemän jag kickade på Leila igår och vad som va ännu roligare var att jag och min syster under dagen hade bakat nästan precis likadana påsk-cupcakes :)

*Yummie*

Vi hade tom samma vackra formar, riktigt skoj!

Önskar dig en jättehärlig och Glad Påsk!!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

♥ G ♥ L ♥ A ♥ D ♥ ♥ P ♥ Å ♥ S ♥ K ♥

Skatan sa...

Den där karamellbruttan blir jag alltid lika inspirerad av. Det räcker långt att bara titta på henne :)

Önskar dig en skön påsk!

kram,

Anna