söndag 4 april 2010

Fjälltider

Har just pratat med goda vännen som är tillsammans med min familj i Arjeplogsfjällen. Maken & Barnen, våra grannar och "ler och långhalms familjen som vi hänger med som oftast" njuter i Jäckvik där min pappa har en stuga... och nu har jag fått dagens lägesrapport!

Påsken förknippar jag verkligen med fjäll sol & snö, så idag bjuder jag på en av mina favorit fotografer ANNA KERN. Jag tycker Anna är så vass ;)

Jag är ensammen hemma men unnar verkligen hela resesällskapet sol och ledig tid tillsammans de säger att de njuter för mej med...

MEN JAG TROR JAG BLIR BLÅST PÅ KONFEKTEN ;) De tänker inte komma hem alls! Jag hoppas familjen kommer hem till på fredagkväll i alla fall!!! på lördagmorgon ska vi nämligen iväg till Umeå (sonen ska tävla) så innan dess hoppas jag att de har tänkt att KOMMA HEM.

Solen skiner här utanför och jag hoppas ni får vara lediga och njuter

Inga kommentarer: