fredag 9 april 2010

Nu är det dax för skrubb & egenvård!

Suck ni slutar väl kika in här när jag såå ofta bloggar om
"samma saker"
Men när det gäller dessa godingar KAN jag inte låta bli... jag önskar att ALLA fick prova dessa godingar

Bilder idag från Danmarksmässan och favvo leverantören till vår butik Handplockat =) Ser ni överallt UTOM i SVERIGE är hyacinter VÅRBLOMMOR (inte bara jul) här i montern hade de hängt upp lökar i hampasnören bara för att skapa vårstämning... och på tal om vår... Nu är det HÖG tid för EGENVÅRD tycker jag...

Flera nya tvålsorter är nu på plats i butiken en nyhet är även Shampoo =)

Ljusen är otroliga! och glaslocket kan man ställa ljuset på när man eldar det.

Svårt att begränsa sig när man gillar "allt" !!!!

Igår blev det massor med EGENVÅRD för vår dotter och mej Många längder i bassäng sedan bubbelbad ångbastu och sedan den efterläääängtade Scrubben (som även är toppen i Bastun)

Nu har vi på butiken fått in flera nya dofter =)

Denna tvåltårta har jag köpt in .. den ska in i butiken idag mysigt att köpa tvål i form av en tårtbit =)

Vår dotter gjorde 70 länder medans denna livsnjutare bara simmade 50 i gårkväll (jag hamnade i varma bubbelpoolen när hon tog de sista 20 längderna... )Visst är det ett vårtecken när man vill börja röra på sig mera =)

Imorgon lite om Social kompetens tror jag =)

1 kommentar:

Ingrid sa...

Den där tvåltårtan ser verkligen yummy ut!!

Socialkompetens ser jag fram emot, ett ämne som intresserar mig!

~Livet i byn