söndag 4 april 2010

Dessa GOA vänner!

Jag har ju världens bästa vänner =)
När jag fyllde år i februari fick jag en härlig Clinique necesär med flera godingar som jag använder varje dag... (tack Neta) sedan har vi vassa barndomsvännen som ALLTID klockrätt VET vad jag önskar mej, hon snappar upp här och där ... så det blev en godoft som vi skrattat till (ang våra döttrar och deras parfymer) + ett spel om "vårat" 80-tal Hel kul (Tack Anneli you rock tooo)


Dessa två godingar har jag redan! Warm Cotton köpte jag i maj när vi var på semester och Shower Fresh fick följa med från Danmark när jag besökte Formland med Lena i februari !

OCH på den resan, snappade hon upp att jag gillade Simply Soap. Idag kom samma Lena med en stor härlig vår bukett och .... Simply Soap

Vilka otroligt lyhörda vänner jag har TACK det är inte alls dumt att fylla år.

Dessa dagar släpps nya OUTDOOR SHOWER FRESH. Jag har ju inte luktat på den ännu om man läser denna "beskrivning" nedan lär den passa en tvåbarns mamma som är lycklig ägare av ett zinkbadkar i sin trädgård om somrarna =) Sommar SPA bilder hittar ni HÄR

så är beskrivs nya Outdoor Shower Fresh:

Ren, fräsch, grön, daggvåt & upp friskande. Inspirerad av den upplyftande känslan av en "al fresco" dusch, omgiven av naturen. Berusande överflöd, "feel good" känsla och frihet har fångats på flaska i denna krispiga , löv-gröna doft.

info om nyheten hittade jag här

låter inte det som något för mej ... eller vad tror ni ?

4 kommentarer:

Kari sa...

Beksrivelsen av parfymen så herlig ut. Jeg har også de andre, så til sommeren skal jeg nok kjøpe meg denne også. Det som er så herlig med disse parfymene, er at man ikke lukter av "tung" parfyme, men bare friskt og godt.

Kari :-)

Levindas Värld sa...

Mmm, de där parfymerna doftar sååå gott :)))

Har sniffat på dem ett x antal gånger men tror nog att jag får slå till på en av dem snart :)

Kanske den nya måntro?

Ha en fin påskdag!

Ingrid sa...

Jag har nästan alla deras dofter och denna nya ska jag köpa med mig från Mallorca när jag åker dit i maj. Men undrar om den kanske är lika billig på Eleven?

~Livet i byn

Anonym sa...

Klockrent!!!
Kolla in dessa dofter på parfym.se , där tar dom 399:- för 60ml. men den nya doften har dom inte än men den kommer nog ;=)