lördag 17 april 2010

Fortsättning från gårdagen!

Ja jag är ju inte helt frisk... ganska smågalen.... jag har faktiskt köpt in detta!

Fantastiskt halsband i silver oxiderat silver och guld på silver med hängen och text där tre hängen har en diamant.Halsbandet designades speciellt för ett Norskt magasin HENNES och auktionerades ut 2008 där pengarna gick oavkortat till: a women´srights organization.Därav namnet Fight against violence.Halsbandet kallas också "Madonnas halsband" som hon ska ha fått i 50 års present. Halsbandets längd ca. 50 cm.

Hela nya serien med berlocker är på "väg in" Här HONEY

och flera kunder föredrar de som finns i guld här är en av nyheterna.

sedan kan man även hänga berlockerna på detta armband... strax åter i lager.



"together we will live forever" och ett släkt träd kanske!

IDag har vi bilat många mil Anneli och jag Shopping och skratt står på Dagordningen! och i morgon bär det av hemåt.

HA DE

Posted by Picasa

2 kommentarer:

Willewira sa...

Smyckena är urläckra!! Något man kan beställa av dig?? Har ju lite långt till butiken....

Om inte så får jag njuta av dina bilder istället. :)

Ha en skön dag!
Kram
Willewira

Lantliga drömmar sa...

Jag blir helt galen ! så snygga smycken! Nilla