måndag 26 april 2010

Bot mot vårtröttheten!

Måndag IGEN! Ja tiden dagarna och veckorna ruuusar tycker jag ...
Tidigare kunde jag säga att det fanns lugnare perioder, men nu finns det "driv och vi ska göra detta nu" hela tiden... Jag har ju ett härligt jobb i olika branscher när det är lugnare i ena delen är det högsäsong i andra, och då blir det DRIV och tiden går undan....

Jag ÄR lite vår trött just nu och helgen som passerat var så välbehövlig... I Julas fick jag ett presentkort på Spa behandling (Tack Familjen Eriksson Öhman) på PiteåHavsbad.. I lördags var det DAX Anneli & Jag strövade lite på stan, åt en Alldeles galen för SALT Cesarsallad på Piteås nya Sportbar, och njöt sedan på Piteåhavsbad.... lite ont åxå, men massor med njutning! vill man bli fin får man lida pin....

Det blev massor med "egenvårds" prat och jag shoppade även lite Clinique.... (Kicks har bonusdagar och gåvan är toppen BRA)

Vi har verkligen ÄTIT gott denna helg och slappat! (rena gourmé helgen) Idag blir det kur igen denna gång FRAM till 22 MAJ..... nu MÅSTE jag stålsätta mej =)

Ieftermiddag ska jag och barnen börja skrubba oss ... Det blir sim och bastu med saltscrub... Semestern är spikad men vi har inte bokat någon resa ännu. Barnen & jag har våran ledighet beviljad och maken ska ha semester efter min period... men några långhelger ihop hela familjen ska vi nog lyckas få ihop....

Vad gör du för att få ur Vårtröttheten ur kroppen..

jag brukar inte vara vår trött, men nu ÄR jag det....

2 kommentarer:

Anette sa...

Vilken härlig helg du verkar haft!! Själv har jag sprungit på loppis i Piteå... Inte lika skönt men...roligt ändå=)

Kram/Anette

kardemumma sa...

Hoppas att du känner dig piggare,gulle dig!
Guuuud vilka snygga Björg smycken du visar.Carina måste snart ha dreggel lapp om hon ska kolla mer ;)
Ha det bäst och var rädd om dig!
Kramis.