söndag 11 april 2010

Semester vibbar!

LEDIG SÖNDAG HEMMA! Sug på Den du !!! Det gör jag =)
lite lyxigt med en ledig helgdag tycker jag... och det får ju tankarna på MERA ledighet... Vår i luften - och semestersuget hugger in som ett öronstygn!
Vad vore livet utan Drömmar... Ett litet hus i Provance eller som idag här på bloggen
ett eget litet BEACH House någonstans! Jag hittade dessa bilder på en av mina favoritsidor så jag tänkte att ni skulle få er en liten PASTELL DOS denna söndag!
Mycket av denna stilen fanns på vårens inköpsmässor... och jag är lite influerad...
Men det får inte för min del bli FÖR puttignuttigt / romantiskt!

Denna passar in i stilen ;) Denna väskmodell har vi fått in i veckan på Butiken Handplockat i färgerna ni ser på bilden nedan !!!

Kittlar vår och sommarnerverna eller hur!!!!! och till BRA pris 135:-

Jag skulle gärna krypa in ett sådant här "beach house" eller nästan sjöbod/strand hytt!

Där det enkla harmoniserar med vitt och glad färg=)

Till allt det vita ... prickar ränder och blommor...

Själv har jag semesterfunderingar... har ni spikat era semestrar ännu? Vi har mycket att göra året runt på jobbet, och denna vår kanske vi delar upp oss. Barnen och jag försöker koppla av, sedan Maken och barnen, sedan kanske nån helg ledigt tillsammans det vore ju onekligen TREVLIGT!

Hoppas ni åxå får njuta av en LEDIG söndag DET GÖR JAG!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är du fortfarande på jakt efter godisburkar? Skynda dig att fynda isf. Finns i Luleå, hoppas de är kvar.

http://www.blocket.se/vi/26721531.htm

Handplockat sa...

japp har kontaktat honom ;) fler bloggbesökare har ringt =) jag har HELT klart de bästa besökarna som finns
TACK

Mina dagar sa...

Kul att hitta hit!
Nu ska här skrollas ner och läsas:)
/Eva