torsdag 8 april 2010

Efterlängtade godingar snart här!

När vi var till Danmark på inköpsresa så blev Lena och jag, fnittrigt överlyckliga när vi hittade en monter, med något som verkligen tilltalade oss... Hoppas kunderna på Handplockat blir lika lyriska ;) "Läder rem´s system" ett alternativ till fickor och väskor ;) för både Tjejer och Killar.

Olika modeller av "halsband" med spänne så du enkelt kan haka loss det du har i ringarna.. bla mobilfäste, nyckelring och här svarta kort hållaren (rymmer flera kort + sedlar)
Jag har använt min sedan i februari dagligen och jag Älskar det.... Tufft snyggt och OTROLIGT praktiskt... Jag har allt med mej och behöver sällan en väska!

Det finns mängder av "påhäng"även ett BEN till hund påsarna. Benet är öppningsbart och har en karbin hake den kan fästas på Hundkopplet eller så har du den på din kedja! "Granaten" är öppningsbar till mynt och annat smått...

Jag hoppas detta sortiment ska finnas hos oss på Handplockat inom två veckor..
Perfekt Student eller konfirmations present Tuff och praktisk;)
Hjärthänget snyggt funktionellt smycke!
här ser ni hjärtatt öppet rymmer även 5 kronor...
FÖRSTÅR NI ATT VI DROGS IN I DENNA MONTER VARJE DAG PÅ MÄSSAN

3 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Supersnyggt! Nilla

Ingrid sa...

Oh ja, det förstår jag!! Självklart så måste jag investera i en och ha med mig på Mallorca. Hoppas de hinner komma innan jag åker...

~Livet i byn

Sara Rönnqvist sa...

Hejsan! Undrar vilket märke dessa smycken är ifrån? Dom var verkligen super fina, men är lite långt för mig att åka till din butik när jag bor i Uppsala :P