tisdag 20 april 2010

Mixad tisdag.....

Oj vilken dag! jag ser helst på dagen som passerat igenom den possitiva linsen.... så tar vi det först så har vi fått flera leveranser idag: Björgs underbara smycken, Gardiner, en ljuvilg svart tuff mjuk skinnjacka... och sommarens stråhattar! vi har inte plockat fram allt men de är här i alla fall... sedan har jag fått vara på butiken Handplockat liiite grann idag det är hög mysfaktor på de minuterna ;)

Jag har sådan sommar längtan, tänkte att de ljusa bilderna från favorit studion som förmedlar hus att filma /fota passar bra idag!

Sedan har vi de där sakerna som idag gjorde att jag hoppas på att just denna dagen var veckans BÄSTA!!! Punka på SAABLUND i morse.... och i kväll innan vi skulle iväg på sonens fotbollsträning.... (och sedan vidare på samma sons buggträning) VARMVATTENKRAN PÅ FÖRFULLT sedan näääär ? i källaren - vatten på hela golvet kartonger med TVÄTTADE Vikta "gebort" - "rödakorset" "loppis" helt genomsura...
andra loppiskartonger redo för majmånads loppis.. och depp mitt verkliga "drömma sig bort arkiv" Lantliv och mängder av inredningstidningshögar.... inte fuktiga utan numera även ryggsimskunniga inredningstidnigar...
OM JAG SÄGER SOM SÅ jag har ju förfarao ANNAT att göra än slänga stora delar av allt vi har i källaren plus TVÄTTA OM ALLT...

suckelisuck suck

Så flög drömmen om att putsa minst ett fönster varje kväll denna veckan sin kos ut genom fönstret i kapp med att jag ska boka tvättstugor i fastigheterna och sedan köra som ett skållat troll mellan, och tvätta och hänga OCH SLÄNGA!!!!

1 kommentar:

Lisa.L sa...

Ååå nej anna, vilken otur =( vatten kan verkligen ställa till med eländiga problem ! Hoppas d går bra för er ! kram