måndag 19 april 2010

har börjat söka möbler till trädäcket!

Måndag himmel vad dagar veckor och månader bara rusar iväg.... Vi har verkligen haft en toppen helg och jag har vått ta igen lite "kompis tid" med mina vänner.... MYCKET LYCKAT!
denna förmiddag har jag tagit emot en lantbröds och kanelbulls leverans från Cafe Rävasten som vi säljer på Butiken idag ...
Nu behöver jag tips... vi har börjat söka efter utemöbler till vårt trä däck.. gärna nya materialet konstrotting eftersom vi inte har något tak över trädäcket.
Alla bilder idag från BRAFAB och alla är av det materialet...
De flesta modellerna är ju svarta kubiska soffgrupper (min dröm NOT) och de är ju inte riktigt "jag " har ni några tips? söker runt lite om kvällarna bland alla leverantörer/hemsidor...

svårt ... gärna i vitt eller annat ljust eller rotting look alike....

vi rymmer soffdel och mat gruppsdel

Men viktigaste är nog soffdelen annars väntar vi till nästa år... men vore kul att kunna njuta redan denna sommar.... Nu är min lunch slut så nu ska jag tillbaka på jobbet- njut av fågelkvittret.

Inga kommentarer: