fredag 21 maj 2010

Happy Homes!

För några veckor sedan åkte maken & jag ned till huvudstaden på Beckers Nya hems informations helg... Interiör & Desingn vår färgbutik tillhör sedan länge den gemensamma kedjan för färghandlare Beckers nya hem. Under helgen så fick vi massor med information och vårt nya kedjenamn släpptes så kommande veckor byter alla vi färghandlare namn från Beckers nya hem till:

Under försommaren kommer nya skyltar och till hösten startar ett nytt inredningsprogram där vår kedjas nya designer är programledare: Jon Eliasson bloggar på Elle

Vi fick träffa Jon och vi är så glada att han är Happy Homes "språkrör"

Igår monterades våra skyltar upp och våran butik har nu laggt det "gamla Beckers nya hem" på hyllan. SKYLTARNA BLEV HELFINA PÅ PLATS! denna sommar och höst blir kul inom färghandeln och vi längtar tills det nya inredningsprogrammet startar i höst =)

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Vilket passande namn, ser fram emot programmet i höst.

~Livet i byn

LantlivsAnette sa...

Åhhh wow vad roligt, alltid kul med förnyelser !!
Jag målar, o målar..hoppas att jag snart kan visa lite färdiga skåpluckor..puuhh..
Ha nu en toppen helg vännen
Kraaaam Anette

Ingrid sa...

Halloj,

Fungerar bra att ha öppet till 14:00 på lördagen :0)

Däremot har jag mailat dig om måndagen som jag i min enfald trodde var röd. Men nej, det är en vanlig dag!! Så tyvärr kan jag inte jobba då - måste infinna mig på mitt vanliga jobb :0(

Har inte provat kroppssprayen, är det den med lavendel?

~Livet i byn