söndag 16 maj 2010

Lediga dagar @ HOME !

Nej tiden går inte "fort" när man har roligt DEN RUSAR!!!!

Så jag hoppas verkligen att denna söndag blir en LÅÅÅÅÅÅNG söndag, har hunnit med lite kontorsjobb denna morgon och nu ska jag hemåt och "väcka huset" på dagordningen står det fönsterputsning ... bullbak "kanin koloni förflyttning" och kanske rent av sol segeltaks uppsättning! hoppas jag kan skriva "check" på några av dessa saker innan dagen är slut!

Prickigt blommit vitt och krispigt! Jag gillar de här naiva mjuka HOME bokstäverna som vi fått hem på Butiken Handplockat, de fick flytta hem och hamnade överst på Tallrikshyllan i köket =) sprider allt lite sommarglädje tycker jag!

Gårdagen var verkligen FANTASTISK!

VARM och full av vänner... vi "polimasade " hemma på gården. Lunchade med vänner på Café Rävasten sedan avslutades kvällen MED UNDERBAR middag hos grannarna NYBERG!
kan man vara lite hög på livet efter en dag, som gårdagen?

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Ha-ha menar du att det är smultron ;0) Men jag seeeer ju det nu när du säger det...!!

Kikade på HOME bokstäverna jag med, blir nog sådan också. Fanns ju hur mycket fint som helst som var nytt i butiken. Man blir ju helt snurrig...

Hoppas vi syns snart!!

~Livet i byn

Ingrid sa...

Fast jag tror nog jag blir snurrig ;0) FAttar hur du menar men de är ju kanske toppiga för att vara jordbubbar. Men ok då...vi säger väl att det är bär i alla fall - fniss!!

Tänkte på dig och det du berättat om Novas rallning, det är inte kul i alla fall...

~Livet i byn