fredag 28 maj 2010

Spa på dagordningen

bild lånad från Costal Living
Äntligen DAX idag ska det skrubbas på hotellets spa! innan vilan tar vid...

Jag är i behov av en genomkörare så efter en lugn hotellfrukost blir det ångbastu, scrub och inpackning efter helkropps massage och när vi ligger inpackade blir det ansiktsbehandling.. två och en halv timmes behandling för under 400:- efteråt får man ett milt te och en lite kaka sedan går man ut och är så TOTALT MEDGÖRLIG

- får vi en glass mamma? JAAAAAA man är nästan "lengräddat medgörlig" och hela dagen är man lugn och harmonisk och har ett finurligt leeende på läpparna!

Sköt OM ER ni med ni VET väl att vi har en liten "GULD" Spa avdelning på butiken HANDPLOCKAT kolla in Del 1 och del 2

De närmska dagarna ska vi bara ta det MYCKET LUGNT

Snart skrubbade hälsningar!

4 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Låter helt underbart
Ha en skön elg

Tess på Tilda och Mamma sa...

Låter underbart, hoppas du hinner stanna upp och andas med barnen. Tyvärr så är det inte så lätt när man är egenföretagare jag vet.
Ha en skön helg och morsdag.
Kram Theres på www.tildasmamma.se

Ingrid sa...

Njuuuute från mig med :0) Detta är du och de dina värd.

~Livet i byn

kardemumma sa...

Hjärtat! Är du i Thailand nu eller?
Jag så himla sugen på semester själv: Hur som helst ska jag läsa din blogg varje dag nu så jag inte missar nåt ;)
Kramisar Carina