fredag 7 maj 2010

Hjärtat vurmar för spa avdelningen!

Hej snyggingar FREDAG IGEN!!!

Det har väl inte undgått någon att jag gillar Spa och bad avdelningen och sortimentet på Handplockat ;) Nu har vi flera olika modeller av små väskor och andra godingar för badrummet!

Tvålar och handkrämer (toppen gåbortisar eller uppmuntran till en go vän)

och mängder med nyheter Shampoo (ekologiskt) kroppsborste från iris och flera olika tvålar i en påse från Munkholm;) älsklings kroppsoljan (kan anv som parfym) Vanilla KISS från Co Gerd!

suddig bild men ni kanske kan se sortimentet i alla fall

I eftermiddag bär det av till vårmässan i Luleå. Bästa Lotta som har butik i Alvik har en monter där (GÖR ett BESÖK hos MOSTER FIN på mässan! )och givetvis hoppas jag på att få träffa Simon & Thomas ;)

Vi deltar INTE på Mässan denna vår (lite för många åror i vattnet just nu ;) men besöka mässan det vill jag.

Jag är Gräsänka denna helg och har fastighetsjour hela helgen, förhoppningsvis blir det finväder så jag får chans att börja kratta lite ;)

Ta hand om Er i hälgen alla goa bloggbesökare mera spa i morgon ;)

1 kommentar:

Huset vid ån sa...

Åhhh, vad härligt det är med Spa...Trevlig o skön helg önskar jag dig! Kram Therese