lördag 15 maj 2010

Semsterplanerar lite ;)

Idag kommer den väntade "ryssvärmen" som alla pratat om sedan i måndags! på lördag blir det VARMT! Solen skiner och det ser verkligen lovande ut... Jag sitter på nätet och planerar stundande semestern, vila sol & bad står på reseplanerna för mej och barnen - maken som inte vill ha luft under vingarna stannar hemma och jobbar!

Idag blir det lunch på Cafe Rävasten för vår familj och några vänner =)

innan och efter, blir det kvalitetstid utomhus.....

Ledig igår fredag inte dumt alls... resulterade i inköp av 11 säckar täckbark och fix utomhus först jobbade vi på i regnet men sedan kom värmen... såg nästan hur det grönskade hela tiden... ett lass till soptippen hann vi åxå med i morgon ska vi lasta ett andra lass!
Sedan vill jag hinna förbi på Butiken Handplockat med... vill shoppa lite till trädgården....
När jag jobbar med inköpen till butiken så händer det ofta att jag handlar in saker som förstås hamnar på MIN önske lista... i helgen ska jag nog bocka av några gobitar från den önskelistan ...
Hoppas ni alla får er lite sol på nosen denna lördag!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Halloj,

Såg du, jag tog med mig värmen hem :0)

Härligt att vara hemma, det är ju alltid kul på semestern men hemma är ju ändå bäst!!

~Livet i byn