lördag 8 maj 2010

Spa och "badrum" del två

Fortsätter på SPA temat idag... Jag ska köpa mej några (faktiskt några) Nessecärer.. och när jag tar mej en titt på handplockat så har jag verkligen haft "Pippi" på att köpa in olika modeller färger och former....


Till vänster en lila med vita prickar lagom stor för makeup i väskan.... och ser ni bakom aroma badsflaskorna skymtar en blekrosa med stora vita prickar!

Den lilla (finns två storlekar här den lilla) kroppsborsten med träanka på från iris hantverk! snygg och funktionell! Munkholms lavendelvatten! Aromabadet HELT OTROLIGT har ni provat det? sedan Chang Mai doftande kroppsolja mer om den nedan ;)

Munkholms Body oil HALLÅ NU VILL JAG ATT NI GÅR IN PÅ BUTIKEN och sprayar lite på handens ovansida och sedan gnider in oljan med den andra handens ovansida OCH KÄNN RESULTATET doft och hud in packning/kick i ett PROVA den! (inget köptvång alls BARA PROV TVÅNG IDAG !!!)

Det ekologiska shampoot som jag bloggade om i går finns i en doft till se ovan

I snyggaste korgväskan EVER (från Bruka skymtar ni en avlång nessecär med rosor på PREFEKT för långa saker.. tandborste och tub mascara och makeup borstar men liten och nätt ... toppen i handbagarset om man ska ut och flyga ! här ser ni makeupe nessecären i blekrosa med små vita prickar med....

Sedan har vi neccesärer från Bruka 3 olika storlekar & färger att välja bland, och ävenolika modeller och storlekar från Greengate !

Minitvålar till "gäst toan" +"Bad smelter" och älsklings" body scrubsaltet" (stor beroende varning) och här i förgrunden ansiktsmasken i pulverform finns i två olika burkar med olika funktioner

"Honing" eller "Jordebear"

Pulvret i glasburken blandar du ut med yougurt eller olja eller vatten allt efter behov !

SKÖT OM ER NU!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Hälsningar från Mallorca, här är det soligt och varmt. Men det blåser lite...

Hoppas ni har det bra?

Såg du att jag mailat dig innan jag for?

~Livet i byn

maja....full av färg & form sa...

Jisses vad många underbara saker som jag bara måååååste ha;) sen kommer jag ihåg hur fult vårt badrum är och då känns det inte lika skoj:(

kram