söndag 7 november 2010

Himmel nu är det SKÄRPNING ANNA!

SKANDAL
har byggt monter i TVÅ DAGAR Jobbat på Mässan i Två dagar utöver byggardagarna
alltså 4 dagar på Arcusmässan MEN INTE EN BIIIILD från vår monter!
MORR SKANDAL!!!! Första mässagen hade vi flera fotografer i vår monter så jag undrar var de bilderna dyker upp?
Vi har Mässpris för alla besökare på mässan på våra fina träskor.... oj ojoj vad folk gillar dem!
Kram till alla godingar jag träffat under fredag och Lördag på mässan!
Alla som handlar hos oss på mässan får ett litet erbjudande med sig hem som gäller 8-18 november =)

Idag ska jag inte jobba i montern utan det gör världens bästa personal! Mässan är öppen 10-17 Så idag är sista dagen ni kan hälsa på oss i Arcushallen i Luleå. Vi är flera Älvsbyföretag som står bredvid varandra och en kund utbröt men är ni ÅXÅ från Älvsbyn vilka fina butiker ni verkar ha där =) I 2 rum och köks monter hade en kvinna sagt - jag tror minsann jag får FLYTTA till ÄLVSBYN =) så det är ju verkligen Positivt.

Jag ska ju inte jobba på mässan idag utan jag ska lasta bilen med Anneli (världens BÄSTA ÖHMAN) och vår dotter Maja och hennes kompis Lovvi =) vi ska hoppa i Butikbyggar stassen fylla bilar med Städutrustning (Byggdamm ska väck) och sedan ska vi lasta en hel del varor med .... men Tjejerna har nog tänkt sig en sväng på stan utöver "jobb planerna"!

Ikväll är det sedan dax att böra packa ihop på mässan och sedan riva vår monter.... och i morgon är det ny arbetsvecka....
Söndagsöppet på butiken i Älvsbyn
 Idag 12-15

Werry Welcome =)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åååhhh herreguud vad du sliter..:)Men så länge man tycker det är roligt så går det..lr hur?? Ha en riktigt bra dag nu...KRAAM/Annelie

Butiken Handplockat sa...

men kram tillbaka du tar dig tid att skriva här ofta och jag hinner inte skriva hos dej men jag kikar in ibland ;)
är så glad att du tittar in här på bloggen hos mej =)

ha en toppensöndag vännen =)

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad du är flitig..ojj..ojj..säger jag bara !! Jag hinner inte till mässan i Luleå i år..jag hade hemskt gärna velat komma till er monter, kan tro att det är såååå fint där !!
Och så ser jag att ni ska öppna en butik i Luleå, sååå spännande !!
Ha det gott vännen
Kraaam Anette

Ingrid sa...

Arbeta inte ihjäl dig nu, det verkar vara mer än hektiskt vilket jag ju vet att det verkligen ÄR!!

~Ingrid