onsdag 24 november 2010

Idag hoppas jag på långa och många timmar =)

Jag vrål gillar ju New England stilen och det syns i alla fall i en avdelning i Luleåbutiken ;)
Här dukade jag med Sia porslinet och jag har fastnat för att duka med köks handukar här vek jag bara (som jag gör ofta numera) en kökstextil på längden och la under skålar som fungerar som djuptallrik!
visst är pappers (flamsäkra) lyktorna fina här skymtar ni stjärn mönstrade påsen! på bordet samma löpare som servett ... grått mot blått tycker jag den textila färgen är! på porslins kanten en Julgransljus hållare där du kan sätta ett litet ljus till varje dukat kuvert!
Bäddade sängen med textil från Grand och Nyblom och Kollen, flaggan ovanför sängen är nu såld men vi ska beställa fler idag ....
Fina krokbrädan som jag använder nästan överallt här med julstrumpa kranskar mjuka Sweetheart hjärtan och zinkhus. Idag ska jag iväg till Luleå butiken med varoro och sedan MÅSTE jag kära tomkartonger som ska pressas.... Vi får använda snorkel på Luleå lagret just nu pga alla tomma kartonger!
Älskar bokhylleserien som man kan använda som rumsavdelare om man vill längst ned låda och på hyllan skymtar yankee candle!
Visst är bringaren med God Jul text och skålen med Merry Christmas från bruka FINA
-24 grader ute så jag hoppas inte på Biltrubbel efter Luleåvägen
ikväll blir det julskyltning för hela slanten!

1 kommentar:

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej jag söker en sak från bruka och undrar om ni har det 3 vita runda förvarings muggar där det står skedar knivar och gafflar på?
Vore tacksam för svar.
Mvh Theres