tisdag 16 november 2010

Vi packa upp =)

Igår började Lotta packa upp MEDUSA i Luleå butiken. Jag kan då inte annat än stor LE
när jag ser de glada sakerna
Ni kan kika in på Butiksbloggen HÄR så får ni se fler smakprov =)

Idag ska Älvsbybutiken få sin första del av Medusas saker....

Kanske kanske vi kan öppna Handplockat snart.... DHL Har TJORVAT med en av våra leveranser.... så vi måste få den först ... bla ett skåp Jag har lång stubin men i går började stubinen pyyyra... Varorna anlände till Luleå i FREDAGS och vi har ÄN inte fått dem levererade till BUTIKEN igår var jag OMILD i min telefonkontakt med DHL... JAG VILL JU ÖPPNA BUTIKEN =)

KÄÄÄÄÄÄÄÄRLEK på ER kära bloggbesökare

3 kommentarer:

4U2 sa...

Det skall bli intressant att följa hur det blir.

LinaTriathlet sa...

Jag är så himla glad att ni ska öppna i Luleå! :) Längtar!!

Ingrid sa...

Ha-ha OMILD det hade jag gärna viljat höra - fniss!!

~Ingrid