lördag 27 november 2010

Men ni skulle ha sett mej igår...

Men vilken härlig arbetsdag igår....
det var STOR   ALFONS    ÅBERG    VARNING på mej igår
- Jag skaaaaaaa bara!
Jag fick inte ens på mej mascaran!!! utan stod i butiken heladagen med oborstat hår efter tidig morgon dusch och inte ens färg på fransarna.... -jag ska bara

jag kunnnnnnde inte alltså slita mej !

Började dagen TIDIGT....
sedan duggade det tätt.... leveranserna droppade in hela tiden! och VILKA leveranser SEN!!!


Jag shoppade loss åxå  de två översta husen på bilden plus I will be home for christmas husen fick flytta hem på Västanäs...
Likaså denna oootroliga lykta
(svin dyr  men jag har lite övertid ;) att ta ut )
Problemet är att när jag gjorde dessa inköp handlade jag till EN butik.... nu har vi Två Handplockatbutiker så idag ska nästan halva leveransen till LULEÅ....
Sedan fick vi Jul leverans från Sia inte allt men mycket kuliga annorlunda JULsaker
plus en MEGA PALL från Bruka... och det kom fler leveranser fick upp massor på Handplockat Älvsbyn i natt, och idag blir det mera Bruka i Älvsbyn + upp packning i Luleå av ALLT!!!
I natt ska jag sova ...när jag har Julskyltat färdig i Älvsby butiken men nu har vi fått in såååå mkt fint att jag önskar att jag hade 5 fönster TILL att fylla med karameller =)
 (ja jag kallar butikens ÖGONGODIS för karameller)

K R A M E N

1 kommentar:

Carola -mitt gröna lilla rum sa...

Hej!
Så fina zinkhus...lyser helt underbart!