torsdag 25 november 2010

Kommande helg är årets fixar helg

Kommande helg med första advent och skyltsöndag på söndag är i mina ögon ÅRETS fixar helg... de flesta av oss fixar och donar hemma förbereder julen och sedan umgås, vi och advents myser..... Det gör att det brukar vara bråda dagar Torsdag -lördag då våra kunder vill adventspynta hemma nu inför kommande helg!

Inför första advents myset har vi laddat med mysiga och väldoftande nya tesorter.... Kärleksbarr, Saffrans Te och Sen Decembernatt....
Igår laddade vi i Luleåbutiken och när jag kom hem blev det att BÖRJA julskylta i Älvsbyn,,,,
Jag måste säga att jag fick nästan PANIK.. Vi måste band annat mitt i Julfixandet göra plats för en extra LEVERANS från Bruka..

Jag vet att vi har borde vara TIPP TOPP FÄDIGA men när jag åkte hem i natt så var jag inte det på Lååånga vägar. Idag har jag bokade möten och kan inte vara på HP
Jag ska avboka lördagsplanerna och kavla upp ärmarna efter butiksstängning: Torsdag fredag lördag (nattskift) så får jag kanske sinnesfrid innan måndagsmorgon!
En härlig humörs höjare Glada galna Medusa så här ser det ut i Luleåbutiken KÄÄÄÄÄÄRLEK
Glögg laddat så ni kan mysa på söndag.... Maken fyller år på skyltsöndag.  Stackarn han blir inte brutalfirad på hemma fronten (jag jobbar på skyltsöndag så klart ) men han får göra något kul på lördag kväll i alla fall. Jag insåg igårkväll att jag inte kan följa - ska avboka idag! jag ligger illa till med julfixet och röjningen i Älvsby butiken men får jag bara klösa loss lite tid så ska det nog fixa sig .....
så darling du får fira utan frugan - dessa dagar på året går  jobbet  före ;)

1 kommentar:

MATBLOGGEN sa...

Behöver Ni tips på enkelt julgodis
så finns det här :

http://pernillawahlgren.se/bloggar/jennys-matblogg

Ha en fortsatt fin Torsdag

/ Jenny