fredag 5 november 2010

Idag börjar mässan !

Fredag - Lördag och Söndag kan ni besöka vår monter 220
på Hantverksdagarna i Luleå på Arcusmässan
Öppet: 5-7 November Fre-sön 10.00-17.00
Välkommen

Så här snygga är två 78 åringar när de "kollar in en lokal i residens staden" tänk visst har jag tur Två likadana medarbetare man kan säga att jag har dubbelt upp =) Ola i fronten och Pappa halvsittandes på disken =)

Nu är monterns byggd och idag startar mässan Där kommer alla kunder att få ett erbjudande i vår monter som gäller 8-18 november!

Monterbyggandet har gått toppenbra och idag börjar äntligen mässan...

jag ska jobba där fredag + lördag..

Men på söndag ska jag jobba i denna lokalen ;) som jag visar bilder på idag.

1 kommentar:

K A T A R I N A sa...

Ni hade så fin monter och fina saker.

Kramar
Katarina