fredag 19 november 2010

HP känsla i en galleria? går det ?

Men vilken vecka =) Fokus fokus fokus och ibland lite "o" skärpa och allt detta bärande.... och final med två kontorsdagar..... Intressanta sådana.
OM jag säger OM jag vetat i augusti att vi skulle öppna en butik till hade jag handlat planerat och grunnat
men nuuuu blev det snabba ryck i stället Att skapa Hp känsla i en galleria går det ?
Jag tycker HP är våra lokaler i det gamla trähuset i Älvsbyn =) och våra mysiga STAMMISAR =)
Shoppinglokalen har nästan inga väggar (betong eller Glas fönster från golv till tak....) men vi har försökt att hitta rätta Hp känslan fy farao vad kul det är med grubblerier och utmaningar....
Ett vitmålat fönster får bli en hängare till våra Fe sjalar... i denna delen är butiken bara glasväggar och rulltrappa kluuurit.....
Himmel så spännande jobb jag har och sicken tuuur att jag har underbara människor omkring mej: Basen och underverken på Hp hemma och interiörpersonalen som tapetserat och packat upp och lastat varor... Ingrid som ror web butiks båten och våra vänner som ställer upp i vått och torrt och nu två nya pinglor i Luleåbutiken + kommande extra personalen där ME LIKE sedan sist och INTE MINST delägarna och min FAMILJ... Mulli nuuuuh på er och Tack hela bunten... Vilken vecka!
Sent i kväll fick vi en AVOCA leverans som ska delas mellan butikerna men jag tror den ska få mogna tills i morgon... denna kväll är soffan min och familjen med =)
men frågan återstår kan man mixtra i hop en HP känsla i en galleria ?

5 kommentarer:

Tidsmästarinnan sa...

jag tycker det ser ut att vara en toppenskön känsla i butiken, det ser man ju på fotona!
Heja dig, vad kul!! Och mycket jobb :-)
Kram kram
Susanne

Unknown sa...

Ja det tror jag att du fixar för det ser ju jättemyyyysigt ut nu..:) Å du verkar ju ha det så himla roligt oxå,det gör oxå sitt..:) Ha en riktigt mysig och härlig LÖrdag..Kram/Annelie

Ingrid sa...

Men tack själv, du är ju navet i det hela så sträck på dig.

~Ingrid

LinaTriathlet sa...

Kommer ni söka fler extraarbetare? :) Älskar er butik!

Lina

Anonym sa...

Jag var in i er luleå butik igår för första gången, jag måste säga att ni lyckats mycket bra skulle kunna gå runt där en hel dag å så fint å så många "vill ha"!!!