söndag 4 november 2012

Andas in andas ut

Fin söndagskväll på ER
sitter i soffan bloggar runt lite och är ovanligt tyst... andas in andas ut


bild hemnet
ÅÅH vad jag tycker om skjutdörrar ... det är nog ljusa barndoms minnen som påverkar
jag bodde på nummer sju och i huset mittemot på nummer fyra bodde min BÄSTIS Petra
i ett stort hus och där till flera rum fanns skjutdörrar 
( och ett skafferi där man kunde provsmaka på Petras mammas MAGISKA pepparkaksdeg! )
Men skjutdörrar det var bra saker, allt från det att man skulle leka något när man var mini 
eller då det på LP skulle lyssnas på Freestyle.

Jag vill verkligen ha en skjutdörr på vår övervåning ... någon gång! (sorry har bloggat om detta tidigare)

Mitt favvo band Movits gör nya "pantameralånten" tillsammans med Pugh Rogefelt
Helt i min smak snygg miljö med :)

Ja denna helgen blev verkligen inte som PLANERAD
åkte ned en snabbis på butikerna igår 
men det går inte så bra för mej ;( är så galet tungandad
Det är jobbigt att prata jag tappar luften eller rättare sagt jag får inte ut luften och börjar sedan TOK hosta
har varit så i någon vecka nu Bronkit ? jaha Men på vårdcentralen sa de att jag syresatte mig och att jag skulle höra av mej om jag blev sämre
Jag är inte bättre i allafall
har just smsat att det inte blir ngt personalmöte i morgon jag måste vända detta nu!
Idag räddade Cornelia min dag det blev inget jobb alls 
Vore just snyggt att när man får mysprata och hjälpa kunderna så får de en vrålhostattack på köpet!
TACK CORNELIA!

Bara jag blir piggare då blir det jul här hemma eftersom..
(lånade hem TRE nya stjärnor igår från Interiör TRE Galet ) 
Vi lever som i en julsång Maken tittade ut genom köksfönstret och VA???
sedan sjöngs det här hemma Räven raskar över Västanäs Räven raskar över Västanäs eller i alla fall in under bagarstugan! "Vi bor på landet" med skogen inpå och ändå nära till Byn 
DET GILLAS

Inga kommentarer: