fredag 30 november 2012

ÄNTLIGEN FREDAG !

Äntligen Fredag Jag brukar ALDRIG tänka så 
men denna veckan har verkligen varit speciell!!!

Underbara vingar från Walther och Co
på ett dörrhandtag / på ett blockljus eller en krok
Älskar deras Ruffiga Look! 



Butiken är laddat med hängen och Dekorations PIFF
Jag tycker så MYCKET om hängen av alla de slag 
(Maria Montesami har sina toffsar och jag har mina hängen)
Jag kan hänga ett hänge på en nyckel till ett skåp eller en byråknopp!

Denna God Jul text är hel fin att böja och fästa på ett stor block ljus du tar bort hängtråden och fäster med en kort knappnål i öglan!



TIDIGT denna morgon smet jag in på Handplockat 
GAAAH Coola klockorna från Qnuz Har kommit!
YES
Jag vill ha ALLA TRE


Laddat med nya Te sorter Undrar just 
*visslar*
VEM som kan ha köpt in Kanelbulls Te ? ! ?


Helpraktiska ser ut som en grov strumpa upp på benet + lite blingbling
men utan fot ... på 80-talet sa vi Benvärmare... HELFINA när man har kjol eller snäva Jeans ;)


Ja Äntligen FREDAG olikt mej .. men det har varit en sådandär kugghjulsvecka 
pampampam, fast rytm, bestämda tider, viktiga beslut.
Fyra bokslutsgenomgångar och Bolagstämmor!
KÄNSLAN SOM UPPSTÅR när man får lägga sista på Lådan!!!!!



Nytt från Yankee Candle
VARNING VARNING Beroendeframkallande!

fick men lite trist information i veckan 
har verkligen fått mej en funderare (tankeställare säger somliga)
Om jag vill väl, vill inte med automatik andra mej det!
helt abrupt överhörde jag något som fick mej att börja fundera
Jag är en rätt så Lengräddad kaka ( läs mjuk) men jag måste ladda om och bli en annan sorts kaka
en knaprigare en! TRIST det är inte riktig jag ....
Jag funderar mest just nu hur jag ska ta tag i problemet!

Tur att vi går mot ADVENT nu ska här tändas ljus och mysas Så kul att få jobba på butik i helgen då den är öppen inte bara kvälls och nattetid :)

Sköt om ER nu ska jag ta vara på FAMILJEN!

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Luktade på de där ljusen, väldigt smarriga speciellt det röda.

Visst är det en skön känsla att få avsluta något man jobbat på en tid. Man blir så nöjd efteråt.

Bränn inte ut dig nu, du har så många järn i elden!

~Ingrid

Happy Älvsbyn sa...

ELLER HUR DET RÖDA smarri smarr !!!!
Jag ska ÄNTLIGEN jobba en heldag på HP i morrn jag har abstinens blir kul det idag ska jag vara LEDIG
helt magiskt skönt

:)

Anna

Ingrid sa...

Dom är till armarna och inte till benen! Finns hål för fingrarna på ena sidan:) dock trodde jag också att det var benvärmare då jag packade upp dom haha:)

/ Cornelia