lördag 3 november 2012

Treig Trio :)

Hej du första lördag i November
Idag har vi "bara" öppet på Handplockat
10-13
Jag ska jobba på Interiör har en hel del som går så mycket snabbare när butiken är stängd ...
sådant står på dagordningen idag!
(maken har redan åkt ned han har släppt in två installatörer 
de ska borra på HerrMAN  hörnet där blir renarama Picadilly circus ;) 
snart vet ni vad jag menar :)

Skrattade åt mej själv tidigt i morse
jag är en absolut TREA
vi brukar prata om det i bland mina inredningspolare och jag
somliga gillar duos och andra gillar trios ...
vad menar jag nu! JO jag grupperar gärna i TRE Tre likadana ljuslyktor ( köper ofta tre lyktor eller tre burkar osv)  så här såg det ut denna morgon... visar så klart TRE av mina trios

Är det inte tre likadana så är de tre ihop iallafall

Är du med på resonemanget? 
grupperar du i par eller trio? eller förstår du inte alls mitt resonemang?

Ingen regel utan undantag två likadana ljusstakar hamnar förstås i par ;)
Nu lite frullis och sedan iväg... det är inget TEMPO på mej jag är så himla tungandad
Morr och det är SÅ frustrerande
jag vill ju GÄRNA växla upp men nu är jag allt lite begränsad
kolla in butiksbloggen där har ni en hel del fint att vila ögonen på ;)
Ha nu en fin fin Lördag i morrn kanske vi ses på Handplockat 
SKÖT OM ER

Inga kommentarer: