fredag 2 november 2012

Fredag redan,,,

HEJ FINASTE
det hostas och snörvlas och febras hemma på västanäs
men jag tror det vänder för dotra snart!

TITTA VAD FINT
en av våra anställda har det en vanlig morgon...
Hon har shoppat de nya Greengate muggarna
DE är stora men som hon säger det kan inte hjälpas jag dricker kaffe i allafall
JAG Ska åxå njuta av nyaste Lantliv i kväll eller i morgon eller på söndag!
den ser ljuvlig ut !!!

 Idag har vi fått en leverans till från GREENGATE den packas nog upp just nu och fler nya vaxdukar 
Jag minns inte hur de såg ut de jag köpte in men snart får jag se! 
kannan på bilden har kommit samma serie som muggen i första bilden :)
Dessa har kommit huset och granarna
är du ett GreenGate freak? det finns en sida på FB för oss alla likasinnade 
där hittade jag de två sista bilderna
KRAM på er och var rädd om er 
I gårkväll seeent packade vi upp nått "GÖLLIT" som ska 
till vår nya avdelning som öppnar SENAST den 25november
 SKA BLIR KUL att få jobba med allt i helgen!
målarmästardottern ska nog måla lite på jobbet med !
KRAM

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Wooaw!! Är det hos K på HP, jäklar i min låda så mysigt!!

Krya på er!

~Ingrid

Handplockat sa...

Det är hos E :)
vi är tiniminipiggare idag :)

ha en braig dag