torsdag 15 november 2012

Magiskt mjuk från Chill Norway


Förra året kom den första 
SLURP sa det i butiken då!
i år har Maileg gjort en till så nu har vi två olika varianter av Julkalendern 
bägge är så fina Trots att jag har "Stora barn" så hänger denna mellan två av våra köksfönster...
men inte ännu!
Denna nya fotade jag i Danmark i Mailegs monter  


Har ni känt på ChillNorways DENIM
GAAAH den är så helt Magiskt mjuk
vi har två modeller på butiken och webshoppen!
www.handplockat.nu

Hua idag ska jag operera mej i munnen 
INTE KUL ALLS
( tandläkar skräck och allt)
så vi får se om det bara blir kvällsjobb efter OP jag misstänker att jag är lite snurrig i bollen efteråt!


Mega kaninen med randiga kalasbrallisar  och små blommig klänning!
FIIIN och vädurs hängöron har hon dessutom!
Packade upp henne denna morgon hon är KARRRRRAMELLL SNYGG !!!

Strax på www.handplockat.nu

Inga kommentarer: