torsdag 29 november 2012

Äras den som äras bör

Min man ,Skäggiga mannen, min klippa
fyllde år igår
Urmysigt att sjunga tidigt på morgonen och att få tända ljus ( om än okristerligt tidigt för alla utom mej ;) övriga tre i familjen var verkligen sömndruckna)

När han fyllde 40 fick han en Kitchen aid av sin familj nu har han i två år surrat om en glassmaskin 
SONEN och jag blev överlyckliga när vi var till Stockholm den där inspelningshelgen och vi sökte en glassmaskin som kan göra mer än en liter - Inte har ni en Kitchen aid? frågade de på Stora Åhlens 
och det fanns en glassmaskin som tillbehör! HURRA i går öppnades paketet!
Gissa vad som ligger i frysen så den är redo inför Lördagens premiär körning!


Jag tycker det är mysigt med födelsedagar! 
I går saknades bara två annars var vi alla! på måndag fyller bästaste Anneli År så henne ska vi fira till helgen!
bild Martha Steward

Igår pratade vi ihop oss om själva JULAFTON nu är den spikad och vi frågade alla bums
Det blir mysigt Julafton detta
Jag får ha ALLA mina nära och käraste omkring mej 
EGO LYX

bild den gode feen

Det enda Jul vi har hemma är de pepparkaks hust barnen redan gjort
Det ska städas och OM jag får en ledig någon av dagarna till helgen blir det jul även hemma hos oss

nu Protokollskrivning over and out

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Vi är redan inne på tredje förpackningen av knäcket. Mums!! Duktig kusin du har.

Grattis till Mr make!!

Har kikat på glassinsatsen ett tag, lova berätta om den är bra. Jag som älskar glass...

~Ingrid

Handplockat sa...

Jag lovar rapppppport det grejjades i gå redan :)

Övriga familjen så MYCKET GLADA UT ( jag har inte testat själv ännu)

sköt om dej