lördag 10 november 2012

KIEHLS del 1

Fortsatt fin lördag på ER det blir ett inlägg till IDAG
Sjuk (fortfarande) så jag bloggar om måbra produkter

klicka på bilden för att se hela

Denna lilla förälskelse började på Arlandas utrikeshall när jag skulle till Danmark på inköpsmässan
Kiehls har där en egen hörna ( sjukt men det var inredningen som fick mina ögon att fastna på deras monter) och tack vare deras GENERÖSA policy så har jag trillat dit ordentligt
och de vet vad de gör när de verkligen GENERÖST bjuder in oss till deras värd... Kvinnan på Arlanda frågade hur länge jag skulle vara borta tre dagar i Köpenhamn svarade jag 
så plockade hon ihop dag och nattkrämer i former av prover 
så jag skulle klara mej i en vanlig brun papperspåse!
Jag frågade vart jag skulle börja då jag aldrig provat hon tyckte dagserumet så jag slog till 

Sedan tyckte hon att jag skulle prova innan jag valde ngt annat !
Jag provade morgon och kväll på hotellrummet googlade på KIEHLS och blev helt SÅLD

Här ser ni en TOPPEN morgon start
1.Först Serumet två pump på fingertopparna detta serum värmer lite då det hamnar på plats i ansiktet
2.sedan lilla tuben som är ögonkrämen och 3.Ultra Facial Creme, en toppen dagkräm som ger matt yta!



YES come to mama
FLUFFIG ja den ÄR DET se bilden nedan det upplevs som VISPAD!!!
Mitt senaste inköp när Eivor och jag var ned till Stockholm ( på inköpsresan till nya butiken som öppnar i slutet av denna måndag) så köpte jag  Body Butter Doftar milt och FUNGERAR! Jag ÄLSKAR boduShops Choklad body botter med 48timmars återfuktning så jag alternerar denna och den!
Kiehls har en egen butik i Stockholm på mäster Samuelsgatan (mer om den i morgon) Numera säljs märket även på NK och Åhléns, men det ÄR härligt det var att kliva in på Kiehl's egna butik och botanisera, fina papperspåsar, goda råd, generöst med varuprover, Men vill du gå runt och mysa är den egna butiken att föredra men det ENKLASTE är så klart på stora Åhlens.



Nu sist, på den egna butiken trillade jag dit förutom body butter på en goooodoft med lite oväntat!
Vanilla Cedarwood klicka på bilden ovan så kan du läsa lite om den 
inte tung alls bara härlig


Här ovan ser ni min Kehils hylla (Brukas högblanka luta mot väggen hylla) i badrummet ska berätta lite om godingarna i morogn!

Idag fick ni morgon rutinen i mitt badrum!
mera i morgon.
Ha nu en finfin lördagkväll!
 

Inga kommentarer: