onsdag 14 november 2012

Hyllo Mej !!!



Lyllo MEJ
Idag ( eller ikväll efter stängning blir det nog)
Ska jag packa upp TRE kartonger från magiskt fina MAILEG

JUL OCH MASSOR med Ögongodis
det blir upp pack i vår nya avdelning på Interiör & Design
vår Happy home butik

där kommer vi att öppna upp en ny avdelning 
SNART mycket Snart!

Denna bild hittade jag hos Sysi Rydahl ( Inred med farver) hon bjuder på härlig inspiration!
JAG ÄLSKAR MAILEG
som Eivor på Handplockat säger " åååh Jag skulle kunna ha ett eget rum med bara Majleg saker i"
Jag känner samma Suck vad de har fina saker 

lite julmusik julmust och skumtomtar 
och stämningen infinner sig !

Jag är så fasligt glad att jag har ett sådant mångsidigt jobb
Ha en fin dag !

1 kommentar:

Ingrid sa...

Verkligen lyllo dig!!!

Hoppas resan gått bra och att ni kryat på er rejält nu.

~Ingrid