fredag 23 november 2012

HAPPY DAYS...



TÄNK vi har blivit med BARNBUTIK

På söndag är det STORA öppningsdagen men redan nu har vi glada kunder!
bild hittat och lånad på nätet helt olycklig så jag inte hittar källan!

SÅHÄR vill jag bara göra på min bästaste vän
hon har hjälpt mej i veckan 
Efter hennes jobb har hon åkte hem käkat middag och sedan efter stängning kommit och hjälp mej på Happy ( precis då jag varit som tröttast har hon dykt upp som en skänk från ovan) TACK Anneli du är BÄST 
PÖSS på dej POLARN

Nu är vi snart färdiga Jag ska (om jag orkar) julskylta Happys två skyltfönster ikväll
sedan väntar vi in gardiner som är beställda till vår Provhytt... sedan småfix så är det ju hela tiden!
Det droppar in leveranser dagligen det är verkligen kul.

Vem hade trott det i början av september att vi skulle öppna Herr och barnekiperig ! 
inte jag i allafall :)
hoppas ni tar er en titt på Happys egen blogg

www.butikenhappy.blogspot.se

butiken hittar ni mellan HerrMAN och Interiör & design i Älvsbyn

Nä nu är lunchen intagen och klockan har just passerat 16.00 
bäst att återgå till jobbet
SKÖT OM ER 
DET ÄÄÄÄÄR FREEEEEDAG 

1 kommentar:

junhe sa...

önskar en trevlig helg/ kram junhe