söndag 18 november 2012

JULEN gör intåg



Fiiiina Västergården på mässan 
här fick jag verkligen JUL FEELING

Har du jul hemma nu ? jag SKA få upp TRE nya stjärnor hemma innan jag somnar ikväll 
Men det är som VANLIGT blinkblink man ska bygga ny butik på helgerna  ;)

Nu ska jag packa upp MAILEG
ser ni renkronan eller kanske en älg ? i trä på väggen! den ska packas upp idag!
Likaså Årets STORA jultjej som sitter på golvet!
MAILEG underbara MAILEG ska packas upp idag....
det blir faktiskt på Happy Home
På interiör och Design i anslutning till vår NYA AVDELNING
HAPPY
Ni hittar den butiksbloggen HÄR
förutom Maileg så ska jag packa upp våra ÖPPNINGSERBJUDANDEN
Jag blir faktiskt PRILLIG


och  magiska 

Har bidragit med GALNA öppningserbjudanden!
Så  jag hoppas ni "Gillar och följer oss" på Facebook med så ni inte missar detta
det gör ni  HÄR

Vi har nu i över två månader VISAT HÄNSYN ( förklarar mera när vi väl har öppnat )
Men nu snart är det dax till veckan ( kan inte säga vilken dag) 
 får vi ÄNTLIGEN visa något med HÖG mysfaktor
och så laddat med JULKLAPPS TIPS!!!!

Handplockat Har söndagsöppet idag 12-15

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Oh renkronan vore väl något för mig som gillar allt som har horn :0) Lovley!!

Ser fram emot premiären av Happy, massor av snyggt förstår jag.

~Ingrid

Butiken Handplockat sa...

JA och din Dotter är så Riktig

Jäklar i min låda vad det går undan

hoppas vi kan öppna på Onsdag :)

han inte se om renkronan var med men skriver dej en rad om den var det

Anna